Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
Naša strategija održivosti direktan je odraz posvećenosti naše kompanije „Svrsishodnom rastu“. Posvećeni smo pokretanju transformacione promene stvaranjem dodatne vrednosti za naše zainteresovane strane, uspešnim razvijanjem našeg poslovanja, i održivim ponašanjem radi dobrobiti sadašnjih i budućih generacija
U kompaniji Henkel, održivost vidimo kao konstantan trud da napredujemo u rešavanju aktuelnih tema i da nastavimo da učimo o novim pitanjima, na osnovu naučnog znanja. Globalne klimatske promene su jedan od najvećih izazova sa kojima se čovečanstvo suočava danas, što zahteva hitnu i ambicioznu reakciju. Takođe je ključno da zaštitimo i regenerišemo naše resurse i sisteme za podršku životu kao što su šume, vode i biodiverzitet, za sadašnje i buduće generacije. U isto vreme, primećujemo rast globalnog siromaštva i društvene nejednakosti, što ugrožava ljudska prava i osnove zajedničkog života. Shvatamo da u tom procesu kompanije kao što je Henkel imaju ulogu u suočavanju s ovim izazovima i ostvarivanjem transformacionih promena.
Naša korporativna svrha definiše zajednički temelj koji ujedinjuje nas u Henkelu: „Pioneers at heart for the good of generations“. Sa našim pionirskim duhom, našim znanjem, našim proizvodima i tehnologijama, želimo da obogatimo i unapredimo živote ljudi svakog dana – i oblikujemo prihvatljivu budućnost za buduće generacije. Održive poslovne prakse su integralni deo naše korporativne kulture decenijama, i takođe su centralni element naše vizije budućnosti. Zajedno sa inovacijama i digitalizacijom, održivost čini srž naše korporativne strategije, Agende za svrsishodni rast.
Nastavićemo da razvijamo naše snage, kao što su inovacije naših poslovnih sektora, sveobuhvatno znanje naših zaposlenih, kao i razne tačke kontakta naših proizvoda i tehnologija sa kupcima i potrošačima. Nameravamo da radimo sa drugima kako bismo doveli do temeljnih promena.
Objavili smo naš novi Okvir ambicija održivosti 2030+ u 2022. godini, koji je u vezi sa ambicioznim ciljem postizanja „Transformacioni uticaj za dobrobit generacija“. Ova mera uključuje tri dimenzije ESG u našoj viziji održivosti, i definisali smo ključne oblasti koje su u fokusu:
Naša strategija održivosti zasniva se na sprovođenju naših ambicija putem konkretnih mera i projekata kako bi se postigao praktični napredak. Naš Strateški okvir za ostvarenje ambicije održivog poslovanja 2030+ definiše naše dugoročne ambicije u okviru tri stuba – Regenerativna planeta, Uspešne zajednice i Partner od poverenja i povezuje ih sa našim ambicioznim ciljem da postignemo „Transformacioni uticaj za dobrobit generacija“.
Naš Okvir za ostvarenje ambicije održivog poslovanja 2030+ postavlja naše dugoročne ambicije u tri dimenzije Regenerativne planete, naprednih zajednica i partnera od poverenja.
Prepoznajemo da možemo da postignemo našu ambiciju transformacione promene samo sistematskim razmišljanjem i saradnjom sa našim partnerima iz lanca vrednosti i šire. Stoga, takođe smo definisali tri ključne poluge koje će nam pomoći da ostvarimo i povećamo napredak koji je potreban:
Globalne informacije