Henkel namerava da dalje jača svoje glavne brendove – među njima su Persil, Loctite i Schwarzkopf.
Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
Glavni brendovi
Henkel namerava da dalje jača svoje glavne brendove – među njima su Persil, Loctite i Schwarzkopf.
Loctite
Loctite je vodeći svetski brend za adhesive, premaze i tretmane za površine. Glavna karakteristika Brenda (Lock Tight – drži čvrsto) je sinonim za vrhunski učinak u industriji I domaćinstvima već decenijama. Premijum proizvodi I rešenja impresioniraju industrijske kupce i potrošače u više od 130 zemalja širom sveta sa svojim brzim, snažnim I dugotrajnim rešenjem. Ključni factor uspeha Loctite-a je njegova snaga inovacija: to omogućava kontinuirani razvoj novog proizvoda i formulacija za veliki broj rešenja, posebno u elektronskoj, automobilskoj, avionskoj i proizvodnim insutrijama. Dodatno, Henkel pod istim brendom takođe nudi rešenja za rutinske kućne poslove lepljenja. U Nemačkoj je brend Loctite najviše poznat kao industrijski brend, dok je potrošačima širom sveta poznat i kao super lepak, lepak za sve namene i specijalni lepak.
Loctite je izazvao iznenađenje za vreme lansiranja na tržište hibridnog lepka, koji se primenjuje kako u proizvodnji, tako i pri održavanju i popravkama. Ova patentirana tehnologija kombinuje sve glavne osobine strukturalnih, super i epoksi lepkova: snažno prijanjanje, brzo stvrdnjavanje i dugotrajnost. Kako bi demonstrirali učinak ovih proizvoda, pozvani su kupci, prodajni partneri I predstavnici medija iz raznih zemalja da prisustvuju Loctite specijalnom događaju. Prvo, gosti su videli kada je naneto tri grama hibridnog lepka, u obliku slova S, na dva čelična bloka. Nakon vremena za stvrdnjavanje od 45 minuta, blokovi su postavljeni između locomotive I vagona, kao jedina tačka koja ih povezuje. Povezana sa samo 230 kvadratna santimentra sa vagonima, lokomotiva je povukla ukupnu težinu od više od 200 tona niz prugu.
Schwarzkopf
Uspešne inovacije i dosledno geografsko širenje čine Henkelov top brend Schwarzkopf jednim od vodećih svetskih brendova za proizvode za negu kose. U svojim centrima za istraživanje i razvoj širom sveta, stručnjaci za kosu razvijaju proizvode i usluge koji stvaraju svet živih boja, lepog stila i pravilno negovane, zdrave kose.
Uspeh brenda zasniva se na dva ključna elementa: postepenom, stabilnom razvoju brenda u svim kategorijama za kosu u potrošačkim i frizerskim salonima, i uspešnoj, ravnomernoj geografskoj ekspanziji u Evropi, Severnoj Americi, Latinskoj Americi, Bliskom istoku, Africi, i Aziji.
Schwarzkopf svakodnevno ohrabruje više od dva miliona ljudi širom sveta da kreiraju sopstvenu lepotu. Brend je stekao veliko poverenje i među frizerima i među potrošačima.
Pre više od 125 godina, otvaranje male drogerije postalo je temelj za globalni brend Schwarzkopf. Posvećenost detaljima i opsesija izuzetnim rezultatima oduvek su bili prioritet univezuma ovog brenda još otkako je hemičar i farmaceut Hans Švarckopf otvorio „prodavnicu boja, lekova i parfema“ u Berlinu - u Šarlotenburgu 1898. godine.
Persil
Persil iza sebe ima 115 godina istorije uspeha: od revolucionarnih početaka kao prvi aktivni deterdžent, do velikog napretka u oblastima upotrebe energije i zaštite životne sredine, značajnih doprinosa u održivom poslovanju i napretku u doziranju i pakovanju. Kao predvodnik u oblasti održivosti, Persil ima važnu ulogu u promociji održivog poslovanja.
Deterdžent ispisao istoriju
Istorija Persila ne može da se odvoji od priče o uspehu kompanije Henkel. Početkom 20. veka pranje veša je trajalo satima, ako ne i danima, i bilo je fizički zahtevno za žene. Fritz Henkel je hteo da olakša ženama teret pranja veša i 1876. godine je osnovao kompaniju Henkel & Cie koja je 1907. godine razvila Persil, prvi aktivni deterdžent za veš na svetu. Napornom pranju za koje je svet znao je došao kraj, a na temelju uspeha Persila započela je vlastita priča o uspehu porodične kompanije.
Naziv Persil dolazi od dva glavna hemijska sastojka u proizvodu: perborata i silikata. Henkel je razvio inovativnu kombinaciju sredstva za pranje i izbeljivanje u obliku praška. To je značilo da veš može da se očistiti i dezinficira jednostavnim prokuvavanjem u vodi s Persilom, čime je uklonjena potreba za izbeljivačem na bazi hlora. Godine 1908. Henkel je proizveo 4700 metričkih tona Persila. Do 1915. godine taj iznos se utrostručio.
Slike
Usluge i preuzimanja