Digitalna transformacija

Verujemo u moć digitalizacije. Ona se brzo kreće i stvara promene u trenutku - povezuje ljude širom sveta, pružajući im personalizovane proizvode i iskustva, nivo udobnosti i praktičnosti koja bi bila nezamisliva pre samo nekoliko godina. U Henkelu prihvatamo ovaj tok, ne gubeći iz vida činjenicu da ljudi – naši kupci, potrošači i globalni Henkelov tim – odlučuju kuda će nas ovo putovanje odvesti.

KREIRANJE ­SLEDEĆE ERE KROZ DIGITALNU ­INOVACIJU


Creating the next through Innovation

Stvaranje dodatne vrednosti kroz inovacije i tehnologije – to je naša strast. Ujedinjujući digitalnu stručnost, upravljanje poslovnim procesima i IT, naša Henkel dx organizacija je pokretačka snaga digitalne transformacije u Henkelu. Osnovan 2020. Henkel dx je stvoren da identifikuje poslovne izazove i pretvori pretnje u prilike. Fokusirajući se na individualne potrebe kupaca i potrošača, gradimo digitalne poslovne modele i poslovne modele zasnovane na podacima sa ciljem optimizacije, transformacije i uvođenja novina. U snažnom partnerstvu naših poslovnih sektora i funkcija spajamo stručnjake iz poslovnog domena i tehnologija kako bismo zajedno, bolje i brže, razvili nova digitalna rešenja kao i poslovne modele. Naši kupci i potrošači uvek su u središtu.

DIGITALNI MEGA­TRENDOVI ­PREOBLIKUJU ­DINAMIKU NAŠIH TRŽIŠTA


Digitalization

EKONOMIJA PLATFORMI

Omogućuje poslovnim ekosistemima da olakšaju stvaranje i razmenu dobara i usluga na osnovu otvorene, participativne digitalne infrastrukture. Gradi vrednost za sve učesnike, koja nastaje iz korišćenja komplementarnih proizvoda i usluga i agregacije ponude i potražnje. Ovaj megatrend menja tradicionalno poslovanje zasnovano na proizvodima.

GRAVITACIONI PREOKRET
KUPACA I POTROŠAČA

Sve više vidimo kako se ponašanje potrošača suštinski menja. Upoznavanje kupaca i potrošača sada je ključno. Pojavila su se nova pravila igre - sve se svodi na personalizaciju, pogodnost na zahtev, praktičnost, 24/7. Kupci očekuju jedinstveno iskustvo (CX) na svim onlajn i vanmrežnim kanalima („omnikanal“).

USLUGA ZASNOVANA NA ISHODU

Gledajući dalje od pukog proizvoda, ovaj trend karakteriše proširenje poslovnog modela od ponude čistog proizvoda ka postprodajnim uslugama i rešenjima koja su  zasnovana na ishodu/Ishod-kao-usluga. Nadovezuje se na vrhunski uvid u upotrebu i performanse proizvoda, zasnovan na podacima. Ovaj megatrend koristi sredstva u vlasništvu drugih, na primer, mašinske podatke.

EKONOMIČNO. BRZO. JEDNOSTAVNO.

Kompanije pokreću vrednost kroz čitav lanac vrednosti i unutar svojih organizacija. Kroz nove načine rada – s povećanom brzinom i agilnošću – kompanije povećavaju produktivnost i efikasnost i stiču bolje uvide za donošenje odluka.

UGRAĐIVANJE DIGITALA ­U NAŠU DNK


Sparc

POSLOVANJE I KUPCI SU NA PRVOM MESTU

Svakog dana, bez izuzetka, na prvom mestu mislimo na poslovanje, kupce i potrošače.


EKSPERTIZA U DOMENU NAŠEG POSLOVANJA

Pouzdani smo stručnjaci u našoj oblasti, razumemo poslovne modele, proizvode, procese i dinamiku naših tržišta.


PONOSNI NA TEHNOLOGIJE

Mi smo strastveni u istraživanju novih tehnologija i u korišćenju njihovog punog potencijala.BizDevOps


BizDevOps

Isporučujemo bolji i brži rezultat ujedinjavanjem naših stručnjaka iz poslovnog i tehnološkog domena.


START-UP MENTALITET

Vođeni tržištem, testiramo i učimo, gradimo brzo – nedeljama, a ne mesecima – i uvek smo spremni da se prilagodimo.

NAŠI INOVACIONI ­HABOVI

michael-hdx-buz2565-1-89-

Henkel dx habovi u Berlinu i Šangaju nastali su kao namenski inovacioni centri za pokretanje digitalne transformacije i stvaranje vodećih digitalnih rešenja za Henkel širom sveta.  Habovi su mesta na kojima se naši digitalni i tehnološki stručnjaci okupljaju sa startapovima, digitalnim ekosistemom ili tehnološkim gigantima. Cilj: zajednički razviti digitalne poslovne modele i vodeća tehnološka rešenja uz uspostavljanje načina razmišljanja vođenog inovacijama.

KREIRANJE NAREDNIH REŠENJA


Creating te next Solutions

NAŠA DIGITALNA POSLOVNA PLATFORMA


RAQN

Ponašanje potrošača i kupaca uveliko se promenilo prema hiperpersonaliziranoj digitalnoj trgovini na zahtev. Zato smo razvili RAQN. Integriše više digitalnih dodirnih tačaka na jednu digitalnu poslovnu platformu kako bi stvorio jedinstveno korisničko iskustvo. RAQN je jezgro za proširenje aktivnosti e-trgovine, istovremeno vodi računa o preferencijama pojedinačnih potrošača i kupaca, ubrzavajući vreme za izlazak na tržište i poboljšavajući marketing performanse na osnovu analiza podataka i uvida. Platforma je izgrađena na našem znanju u poslovnom domenu, softveru i sposobnostima veštačke inteligencije u kombinaciji s Adobe-ovom tehnološkom ekspertizom – prilagođenom specifičnim zahtevima naših različitih poslovnih sektora za robu široke potrošnje i industrijske proizvode.

STUB NAŠEG CPG
POSLOVANJA


SPARC

Upravljanje promocijom na mestu prodaje (TPM) od vitalne je i strateške važnosti u Henkelu. Zato smo izgradili SPARC – Sales Promotions and Revenue Cloud – kako bismo pružili veću transparentnost i efikasnost za nas i bolje odnose s našim  kupcima. SPARC omogućuje blagovremeno praćenje potrošnje, stvara efikasnost i povećava profitabilnost. SPARC je izrađen po narudžbini pomoću najnovije SAP cloud tehnologije u i samostalno izrađenih Henkel algoritama. Naš je cilj da postanemo najbolji u svojoj klasi u upravljanju troškovima trgovine (Trade Spent Management).

NAŠ POSLOVNI
HACKATHON ZA ŽENE


XATHON

Verujemo da su raznolikost i osnaživanje žena ključ za izgradnju bujne tehnološke industrije. Zato smo kreirali XATHON – naš godišnji poslovni hakaton za preduzetnice – kako bismo promovisali ženske tehnološke talente i osnažili osnivačice da svoje startap ideje podignu na sledeći nivo. Xathon preduzetnicama pruža platformu za predstavljanje svojih ideja, uzore i mentore koji će ih voditi, i vitalne mogućnosti umrežavanja. Xathon će nastaviti da pruža odskočnu dasku za generacije ženskih osnivača koje tek dolaze.