Digitalna transformacija

Verujemo u moć digitalizacije. Ona se brzo kreće i stvara promene u trenutku - povezuje ljude širom sveta, pružajući im personalizovane proizvode i iskustva, nivo udobnosti i praktičnosti koja bi bila nezamisliva pre samo nekoliko godina. U Henkelu prihvatamo ovaj tok, ne gubeći iz vida činjenicu da ljudi – naši kupci, potrošači i globalni Henkelov tim – odlučuju kuda će nas ovo putovanje odvesti.

KREIRANJE ­SLEDEĆE ERE KROZ DIGITALNU ­INOVACIJU


Creating the next through Innovation

Stvaranje dodatne vrednosti kroz inovacije i tehnologije – to je naša strast. Kroz našu digitalnu jedinicu Henkel dx, od 2020. Godine naš fokus je na optimizaciji i transformaciji individualnih potreba potrošača i kupaca kroz digitalni poslovni model zasnovan na podacima. Da bismo postigli ovo, mi kombinujemo našu digitalnu ekspertizu, digitalno poslovanje, upravljanje procesima i IT. 

DIGITALNIMEGA­TRENDOVI


Digitalization

Digitalne transformacije su iz temelja promenile tržišne uslove. Od platformske ekonomije koja je zamenila tradicionalne poslovne modele zasnovane na proizvodima, preko promene u potrebama potrošača i kupaca, potrebe za personalizacijom kako bi isporučili kvalitetnije proizvode, pa sve do evolucije tradicionalnih usluga nakon prodaje proizvoda kroz servisiranje zasnovano na ishodu, stalnu optimizaciju produktivnosti i učinkovitosti od lanca vrednosti do kompanije.

EKONOMIJA PLATFORMI

Omogućuje poslovnim ekosistemima da olakšaju stvaranje i razmenu dobara i usluga na osnovu otvorene, participativne digitalne infrastrukture. Gradi vrednost za sve učesnike, koja nastaje iz korišćenja komplementarnih proizvoda i usluga i agregacije ponude i potražnje. Ovaj megatrend menja tradicionalno poslovanje zasnovano na proizvodima.

GRAVITACIONI PREOKRET
KUPACA I POTROŠAČA

Sve više vidimo kako se ponašanje potrošača suštinski menja. Upoznavanje kupaca i potrošača sada je ključno. Pojavila su se nova pravila igre - sve se svodi na personalizaciju, pogodnost na zahtev, praktičnost, 24/7. Kupci očekuju jedinstveno iskustvo (CX) na svim onlajn i vanmrežnim kanalima („omnikanal“).

USLUGA ZASNOVANA NA ISHODU

Gledajući dalje od pukog proizvoda, ovaj trend karakteriše proširenje poslovnog modela od ponude čistog proizvoda ka postprodajnim uslugama i rešenjima koja su  zasnovana na ishodu/Ishod-kao-usluga. Nadovezuje se na vrhunski uvid u upotrebu i performanse proizvoda, zasnovan na podacima. Ovaj megatrend koristi sredstva u vlasništvu drugih, na primer, mašinske podatke.

EKONOMIČNO. BRZO. JEDNOSTAVNO.

Kompanije pokreću vrednost kroz čitav lanac vrednosti i unutar svojih organizacija. Kroz nove načine rada – s povećanom brzinom i agilnošću – kompanije povećavaju produktivnost i efikasnost i stiču bolje uvide za donošenje odluka.

UGRAĐIVANJE DIGITALA ­U NAŠU DNK


Sparc

Naši kupci i potrošači su u samom srcu naših digitalnih procesa. Znanje i stručnost iz naših poslovnih područja postaju deo naših inovacija. Svojom dugogodišnjom stručnom i tehnološkom ekspertizom, kao i kroz fleksibilnost da se prilagodimo tržištu, nove rezultate postižemo brže i efikasnije.

POSLOVANJE I KUPCI SU NA PRVOM MESTU

Svakog dana, bez izuzetka, na prvom mestu mislimo na poslovanje, kupce i potrošače.


EKSPERTIZA U DOMENU NAŠEG POSLOVANJA

Pouzdani smo stručnjaci u našoj oblasti, razumemo poslovne modele, proizvode, procese i dinamiku naših tržišta.


PONOSNI NA TEHNOLOGIJE

Mi smo strastveni u istraživanju novih tehnologija i u korišćenju njihovog punog potencijala.BizDevOps


BizDevOps

Isporučujemo bolji i brži rezultat ujedinjavanjem naših stručnjaka iz poslovnog i tehnološkog domena.


START-UP MENTALITET

Vođeni tržištem, testiramo i učimo, gradimo brzo – nedeljama, a ne mesecima – i uvek smo spremni da se prilagodimo.

KREIRANJE NAREDNIH REŠENJA


Creating te next Solutions

Neprestano radimo na identifikovanju izazova i problema kroz razvoj inovativnih rešenja i pristupa kako bismo ostali u samom vrhu. Od upotrebe veštačke inteligencije do novih SAP cloud tehnologija, predvodnici smo i pioniri istraživanja novih mogućnosti za oblikovanje budućnosti.

NAŠA DIGITALNA POSLOVNA PLATFORMA


RAQN

Ponašanje potrošača i kupaca uveliko se promenilo prema hiperpersonaliziranoj digitalnoj trgovini na zahtev. Zato smo razvili RAQN. Integriše više digitalnih dodirnih tačaka na jednu digitalnu poslovnu platformu kako bi stvorio jedinstveno korisničko iskustvo. RAQN je jezgro za proširenje aktivnosti e-trgovine, istovremeno vodi računa o preferencijama pojedinačnih potrošača i kupaca, ubrzavajući vreme za izlazak na tržište i poboljšavajući marketing performanse na osnovu analiza podataka i uvida. Platforma je izgrađena na našem znanju u poslovnom domenu, softveru i sposobnostima veštačke inteligencije u kombinaciji s Adobe-ovom tehnološkom ekspertizom – prilagođenom specifičnim zahtevima naših različitih poslovnih sektora za robu široke potrošnje i industrijske proizvode.

STUB NAŠEG CPG
POSLOVANJA


SPARC

Upravljanje promocijom na mestu prodaje (TPM) od vitalne je i strateške važnosti u Henkelu. Zato smo izgradili SPARC – Sales Promotions and Revenue Cloud – kako bismo pružili veću transparentnost i efikasnost za nas i bolje odnose s našim  kupcima. SPARC omogućuje blagovremeno praćenje potrošnje, stvara efikasnost i povećava profitabilnost. SPARC je izrađen po narudžbini pomoću najnovije SAP cloud tehnologije u i samostalno izrađenih Henkel algoritama. Naš je cilj da postanemo najbolji u svojoj klasi u upravljanju troškovima trgovine (Trade Spent Management).

NAŠI INOVACIONI ­HABOVI

Globalni tehnološki centar, Indija

Henkel dx habovi u Berlinu i Šangaju, kao i Globalni Tehnološki Centar u Bengaloru, nastali su kao namenski inovacioni centri za pokretanje digitalne transformacije i stvaranje vodećih digitalnih rešenja za Henkel širom sveta.  Habovi su mesta na kojima se naši digitalni i tehnološki stručnjaci okupljaju sa startapovima, digitalnim ekosistemom ili tehnološkim gigantima. Cilj: zajednički razviti digitalne poslovne modele i vodeća tehnološka rešenja uz uspostavljanje načina razmišljanja vođenog inovacijama.