Kompanija Henkel ponosni je nosilac priznanja za društvenu odgovornost „Dobročinitelj“ koje se dodeljuje najodgovornijim kompanijama i organizacijama u Srbiji. Ovo prestižno priznanje dodeljuje se u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji”, koju sprovodi udruženje Moja Srbija u saradnji sa Centrom potrošača Srbije i uz podršku Grada Beograda.
Cilj akcije „Dobročinitelj“ je da podstakne organizacije i pojedince u Srbiji da ulažu u razvoj zajednice u kojoj žive i rade, čuvaju životnu sredinu i pomažu onima kojima je pomoć neophodna. Takođe, ova akcija ima za cilj da motiviše kompanije u Srbiji da prepoznaju značaj društvene odgovornosti i doprinesu poboljšanju života svojih zaposlenih, njihovih porodica i društva u celini.
„Kompanija Henkel posvećena je unapređenju kvaliteta života kroz svoje brendove, podržavajući jednakost, obrazovanje i društvenu dobrobit. Na temelju naše Strategije održivosti, aktivno doprinosimo lokalnoj sredini realizujući projekte sa dugoročnim pozitivnim uticajem, kroz čitav lanac vrednosti. Godinama sprovodimo brojne ekološke i humanitarne projekte sa ciljem očuvanja životne sredine i pružanja podrške onima kojima je to najpotrebnije. Izuzetno smo ponosni na postignute rezultate i zahvalni na nagradi za društvenu odgovornost „Dobročinitelj“. Naša kompanija će i dalje ulagati u ovakve projekte s ciljem stvaranja bolje budućnosti.“ – istakla je Tijana Antić ispred kompanije Henkel.
Od 2010. godine, kompanija Henkel ima jasno definisanu Strategiju održivosti sa ambicioznim i merljivim kratkoročnim i dugoročnim ciljevima. Zahvaljujući ovoj strategiji, kompanija sprovodi niz društveno odgovornih projekata i održivih procesa duž čitavog lanca vrednosti.
Dodela priznanja „Dobročinitelj“ ove godine je održana u okviru prvog humanitarnog festivala BelgrAID, koji kroz umetnost, muziku i edukaciju promoviše filantropiju i zajedništvo. Sav prihod od festivala biće doniran za projekat „Bolnica po meri deteta” udruženja NURDOR, pružajući podršku deci oboleloj od raka i njihovim porodicama.