Uspešno je završen 54. Perwoll Fashion Week, koji je od 17. do 25. oktobra 2024. godine u Beogradu privukao ljubitelje domaće mode i pružio priliku renomiranim dizajnerima, mladim kreativcima i brendovima da predstave svoja dela. Centralna lokacija događaja bila je u Hangaru u Luci Beograd, gde se dnevno okupljalo više od 2000 posetilaca, uživajući u revijama, izložbama i pratećim programima.
Manifestacija je otvorena revijom Fantastično putovanje, omažom Slađani Milošević, princezi domaće rok scene. Više od 40 dizajnera sa prostora bivše Jugoslavije predstavilo je kreacije inspirisane njenim stilom i umetničkim nasleđem, a mnoge poznate ličnosti prošetale su pistom uz njene hitove.
U duhu savremene kreativnosti, kampanja ovogodišnjeg BFW-a nosila je naziv PokušAI! (Dare to trAI!), čime su dizajneri pozvani da istraže mogućnosti veštačke inteligencije u stvaranju mode. U tom cilju organizovana je specijalna radionica Dare to trAI, koja je pružila edukaciju o korišćenju AI u kreativnom procesu. Jesenja vizuelna kampanja istakla je važnost upornosti u kreativnim procesima, dok su autori vizuala bili Dejana Momčilović, Ana Trošić Trajković, Nevena Ivanović i agencija NEOVERSE, u saradnji sa AI.
Beogradska nedelja mode ove godine predstavila je i mnoge mlade talente kroz takmičenje za nagradu Boris Nikolić i ‘’Fashion Incubator by Perwoll’’, posvećene inovativnim i održivim praksama. Na finalnoj reviji konkursa ‘’Fashion Incubator by Perwol’’l, žiri je u veoma jakoj konkurenciji od 17 finalista imao težak zadatak da odabere tri pobednika, koji će biti proglašeni 5. novembra na BFW AWARDS NIGHT u Silosima. Nagrada za pobednike obuhvata organizaciju njihovih samostalnih revija i finansijsku podršku za izradu kolekcije od strane brenda Perwoll.
Pored revija, modna publika imala je priliku da uživa u umetničkim postavkama, izložbama modne fotografije i tematskim izložbama u foajeu Hangara i na gradskim lokacijama, dok je finalno zatvaranje obeleženo izložbom Fantastično modno putovanje Slađane Milošević u Kulturnom centru Silosi.
Ovosezonski BFW ponovo je potvrdio svoj status najvažnijeg modnog događaja u regionu, donoseći jedinstveno iskustvo u kojem moda, umetnost i tehnologija postaju jedno. Brend Perwoll, kao generalni sponzor manifestacije, već dugi niz godina promoviše sporu modu i na taj način pozitivno utiče na navike njenih ljubitelja, smanjujući ekološke rizike u njihovom okruženju. Podsticanje održivosti u svakodnevnom pristupu modi jedan je od prioriteta Perwoll-a, koji omogućava da zamislimo lepšu i zeleniju budućnost. Saradnja, koja je u tom cilju nastala sa istaknutim modnim događajem Belgrade Fashion Week, nastavljena je i ove godine, pod novim sloganom brenda Perwoll #RethinkNew.