Drugi put zaredom, brend Taft organizovao je akciju besplatnog stilizovanja kose u okviru projekta „Matura“ i tom prilikom poklonio je 224 frizure. U pop-up salonima ovog brenda, na nekoliko lokacija širom Srbije, profesionalci su kreirali frizure maturantima i apsolventima, sa željom da ih ulepšaju za njihov važan dan ili događaj.
Ova akcija okupila je istaknute brendove – Syoss, Taft i Got2b, i omogućila je posetiocima da, u okviru tržnog centra, na lokaciji salona pokažu fotografiju željene frizure i da svoju kosu prepuste iskusnim profesionalcima. Ujedno, učesnici su isprobali raznovrsne, unapređene proizvode pomenutih brendova i dobili savete o tome kako pravilno negovati i oblikovati svoj tip kose.
Na ovaj način, brend Taft je nastojao da uzvrati dugogodišnje poverenje svojim potrošačima kao brend broj jedan za stilizovanje kose na domaćem tržištu. Maturanti i apsolventi, tokom ove akcije naučili su i nekoliko trikova koji će im pomoći da uvek imaju frizuru kao iz salona.
Akcije su u Beogradu održane u tržnim centrima Galerija i Delta City, a nakon toga i u TC Forum u Nišu i TC Mercator u Novom Sadu. Tokom iste akcije prethodne godine brend Taft usrećio je preko 100 devojčica i dečaka maturskim frizurama, a ono što predstavlja ovogodišnji novitet jeste povećan broj lokacija na kojima se ona održala, kao i broj dana njenog trajanja.
Brend Taft, težeći stalnom unapređivanju svojih proizvoda i njihovog kvaliteta, predstavio je i novu formulaciju svojih proizvoda, koja je sada obogaćena HAPTIQ sistemom i pantenolom. Osim što na ovaj način Taft proizvodi pružaju i negu kose i postojanost frizure, Taft je istovremeno i prvi brend za stilizovanje kose koji je u potpunosti PETA sertifikovan i veganski.