Kompanija Henkel ponosni je nosilac priznanja za društvenu odgovornost „Dobročinitelj“ koji se dodeljuje najodgovornijim kompanijama i organizacijama u Srbiji u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji”, koju sprovodi udruženje „Moja Srbija”, uz podršku Grada Beograda i Centra potrošača Srbije.
Cilj dodele priznanja “Dobročinitelj” jeste prepoznavanje organizacija i pojedinaca u Srbiji koje ulažu u razvoj zajednice u kojoj žive i rade, čuvaju životnu sredinu, ali i pomažu građanima kojima je pomoć neophodna. Pored toga, cilj je i podsticanje kompanija koje posluju u Srbiji da budu društveno odgovorne i da doprinesu poboljšanju života svojih zaposlenih, njihovih porodica i društva u celini.
„Posvećenost zajednici u kojoj poslujemo jedna je od ključnih vrednosti Henkela, i stub globalne Strategije održivosti koju primenjujemo u čitavom lancu vrednosti, nastojeći da sačuvamo i pomognemo životnu sredinu i razvoj društva. U prethodne dve godine realizovali smo brojne ekološke i humanitarne projekte sa ciljem očuvanja životne sredine i pružanja podrške onima kojima je to najpotrebnije. Pored toga, kroz našu MIT inicijativu (Make an Impact on Tomorrow – Utiči na sutrašnjicu) zaposleni konstantno pokreću projekte koji su od značaja za lokalnu zajednicu i volontiraju u njihovoj realizaciji, čime doprinose unapređenju nauke, kulture, obrazovanja, sporta, zaštiti životne sredine i očuvanju zdravlja. Veoma smo ponosni na postignute rezultate i neizmerno zahvalni na nagradi za društvenu odgovornost ,Dobročinitelj’. Naša kompanija će nastaviti da ulaže u ovakve projekte sa željom da obezbedi bolju budućnost“. – istakla je Milica Šljivančanin, Menadžerka za marketing u prodaji i razvoj kategorija, Ambasador održivosti u Henkelu.
Od 2010. godine, kompanija Henkel ima jasnu Strategiju održivog razvoja zahvaljujući kojoj sprovodi niz društveno odgovornih projekata i održivih procesa duž čitavog lanca vrednosti.