U sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji”, koju sprovodi udruženje „Moja Srbija”, uz podršku Grada Beograda i Centra potrošača Srbije, održana je svečana dodela priznanja „Moj izbor” 2022., za najbolje brendove u svojoj kategoriji. Brend Merix je po sedmi put osvojio ovu vrednu nagradu za najbolji proizvod u kategoriji „Kozmetika i sredstva za higijenu“, koja je ujedno i pokazatelj da su potrošači u Srbiji prepoznali kvalitet ovog proizvoda i da je upravo Merix favorit u odabiru deterdženta za pranje veša domaće proizvodnje.
„Veoma smo ponosni na činjenicu da su potrošači ponovo izabrali naš brend Merix kao najbolji u kategoriji ,Kozmetika i sredstva za higijenu’. Sa tradicijom dugom skoro 40 godina, Merix je brend uz koji su odrasle mnoge generacije u našoj zemlji. Ove godine Henkel Srbija obeležava veliki jubilej – 20 godina uspešnog poslovanja u Srbiji. Tokom svih tih godina potrošači su nam bili i ostali najveća motivacija da napredujemo i unapređujemo naše poslovanje, zato smo neizmerno ponosni kada nas upravo oni nagrade. Veliko hvala organizatorima akcije ,Moj izbor’ na zalaganju i podsticanju razvoja domaće proizvodnje“, istakla je Jelena Stojanović iz odeljenja korporativnih komunikacija kompanije Henkel.
Glasanje za priznanje „Moj izbor“ organizovano je u dva kruga – u prvom su glasali korisnici interneta, dok je u drugom krugu, u koji su se plasirali samo favoriti, glasanje izvršeno na terenu, širom Srbije.
Brend Merix je autentični srpski brend sa tradicijom dugom skoro 40 godina, a pored velike konkurencije koja je brojala oko 1.000 domaćih proizvoda i brendova, Merix je i ove godine ostao omiljeni među potrošačima u Srbiji.