Odgovarajući na izazove koje nam je sa sobom donela pandemija virusa Covid-19 i prilagođavajući svoje poslovanje u skladu sa trenutnom epidemiološkom situacijom u našoj zemlji, Henkelov brend Ceresit organizovao je prvu onlajn tehničku prezentaciju za keramičare.
„U vremenima kakvo je današnje, kada su sve industrije pogođene pandemijom, najvažnije je pružiti podršku i biti tu za svoje verne potrošače. Iz godine u godinu uvodimo nove kanale za bržu i direktniju komunikaciju sa našim profesionalcima, a u ovim trenucima znamo da je to potrebno više nego ikada. Od nas kao lidera na tržištu se očekuju inovacije na svakom polju, zato smo i osmislili novi format druženja sa majstorima. Na onlajn tehničkoj prezentaciji smo podelili sa majstorima sve važne informacije o materijalima za velike formate pločica koje su sve popularniji trend, kako u svetu, tako i kod nas. Savladavanjem novih tehnika, keramičari će biti u prilici da dobiju nove poslove i postanu još veštiji majstori, a nama je zadovoljstvo što možemo u tome da im pomognemo i da ih podržimo. Na osnovu njihovih sjajnih komentara, mislimo da u tome uspevamo“, izjavili su predstavnici brenda Ceresit.
Na prezentaciji je takođe najavljen i Ceresit Loyalty program za 2021. godinu, a za sve učesnike koji su uspešno prošli prezentaciju obezbeđeni su vredni pokloni, kao znak pažnje za predstojeće praznike i srećnu narednu sezonu.
Ceresit je brend sa tradicijom dugom više od 110 godina, a kvalitetom proizvoda i praćenjem svetskih trendova, postao je izbor broj jedan najvećih domaćih i inostranih građevinskih firmi, kao i velikog broja samostalnih majstora.