Veliki broj majstora i stručnjaka iz oblasti građevinske industrije okupio se proteklog vikenda u etno selu Stanišići, u okviru dvodnevnog programa brenda Ceresit pod sloganom HVALA VAM ŠTO #GRADIMOZAJEDNO. Gosti događaja imali su priliku da se upoznaju sa karakteristikama premium Ceresit proizvoda, ali i da uživaju u interesantnim pratećim aktivnostima.
„Veliko mi je zadovoljstvo da vas u ime kompanije Henkel pozdravim i poželim dobrodošlicu na naše druženje. Zahvaljujući vašem mišljenju i sugestijama, nastojimo da budemo što bolji, inovativniji, kao i da pratimo brojne svetske trendove, kako bismo odgovorili na vaše profesionalne potrebe“, istakao je Predrag Armuš, direktor sektora Adhezivi Tehnologije.
U znak zahvalnosti za podršku brenda Ceresit i dugogodišnju saradnju, kompanija Henkel obradovala je 100 najvernijih majstora brojnim poklonima, dok je tehnički ekspert kompanije Henkel Aleksandar Stopar, održao edukativnu prezentaciju na temu specijalnih lepkova za keramičke pločice i ploče. U nastavku programa usledio je kviz iznenađenja, koji je vodio poznati radio i TV voditelj Vojislav Voja Nedeljković, a najuspešnijim takmičarima dodeljene su vredne nagrade. Pored toga, voditelj je najavio i Ceresit Loyalty program za 2020. godinu, koji će trajati u periodu od 16. marta do 31. avgusta, a u okviru kojeg će svi korisnici biti nagrađivani vrednim nagradama.
Na kraju dvodnevnog događaja, svi učesnici dobili su poklon pakete, kao i džakove inovativnog CM 22 visoko fleksibilnog lepka za pločice velikog formata. Iza brenda Ceresit stoji tradicija duga više od 110 godina, a svojom inovativnošću u poslovanju i kvalitetom proizvoda stekao je poverenje najvećih domaćih i inostranih građevinskih firmi, ali i velikog broja samostalnih majstora.