Kako se Henkel već decenijama fokusira na održivost u pakovanju, sva pakovanja napravljena su tako da ispune očekivanja potrošača, koristeći najmanju moguću količinu materijala koji se najlakše recikliraju. Odražavajući tri ključne faze cirkularnog lanca vrednosti, novi strateški okvir predstavlja holistički pristup, te naglašava ambiciju kompanije kao lidera održivosti da pokreće napredak ka održivoj budućnosti zajedno sa svojim partnerima iz raznih industrija.
„Danas je važnije nego ikad pre da kompanije, potrošači, vlade i druge organizacije pokreću napredak ka cirkularnoj ekonomiji. Možemo dobro živeti u okvirima ograničenih resursa naše planete samo ako recikliramo i iznova koristimo što više materijala. Ovaj koncept nalazi se u središtu našeg pristupa održivom pakovanju“, istakla je Ketrin Menges (Kathrin Menges), izvršna potpredsednica sektora ljudskih resursa u Henkelu i predsednica Henkelovog Saveta održivosti i dodala: „Zajedno sa našim partnerima duž čitavog lanca vrednosti, želimo da uključimo materijale dobijene iz održivih izvora u pametne dizajne kako bismo zatvorili krug – zarad koristi ljudi i planete“.
Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.